امروزه برای تسهیل در روند ساختمان سازی ، مهندسان و معماران بلوک سبک هبلکس را بهترین جایگزین برای بلوک های قدیمی می دانند. مجموعه باهوران با چندین سال فعالیت و تجربه در این زمینه اینک مفتخر است که محصولات باکیفیت را به شما عزیزان عرضه کند.

شرکت باهوران ، پیشتاز در ارائه محصولات نوین ساختمانی است و عرضه با کیفیت ترین محصولات ، از افتخارات این مجموعه می باشد . در همین راستا مبادرت به عرضه ی بلوک سبک هبلکس ، چسب هبلکس و انواع بست هبلکس و … ، با فناوری جدید نموده ایم . این محصول با ساختار متخلخل مزایای کاربردی فراوانی دارد . به همین دلیل آن را به یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین محصولات ساختمانی جهان از نظر مهندسان و معماران مبدل کرده است. مجموعه باهوران همچنین تامین کننده مواد اولیه و کاربردی بلوک هبلکس نظیر پودر آلومینیوم ، برای شرکت‌های فعال در این زمینه و … می باشد . در چند سال اخیر بلوک سبک هبلکس در ایران به عنوان محصولی کارا در صنعت ساخت و ساز ، تحولی بی نظیر در تولید و توسعه این صنعت ایجاد کرده است .

بلوک هبلکس | اتصالات هبلکس | چسب هبلکس | پودرآلومینیوم

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

مجموعه باهوران آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

 

بلوک سبک هبلکس

بلوک سبک هبلکس

هبلکس یا همان هپلکس (heblex) یک نوع بتن متخلخل است که بیشتر در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد. به بلوک هبلکس که ‌از روش اتوکلاو و هوادار کردن در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، اصطلاحاً بتن سبک متخلخل می گویند. بلوک هبلکس در واقع نوعی از بتن است که توسط حباب های هوا متخلخل شده و در ساختمان ها بهترین جایگزین برای آجر و مصالح ساختمانی قدیمی می باشد.

چسب هبلکس

حالت فیزیکی چسب هبلکس به صورت پودر می باشد . رنگ آن سفید یاخاکستری است . بلوک هبلکس توسط ملات خشکی که به اصطلاح چسب بلوک هبلکس نامیده می شود ، به یکدیگر بند می شوند . چسب بلوک هبلکس در واقع نوعی ملات آماده است که کار با آن بسیار آسان است.

بست هبلکس

در هنگام اجرای دیوارهای هبلکس ممکن است نیاز به یکپارچه سازی یا مقاوم سازی دیوار باشد . دراین زمان بست های هبلکس در ساخت دیوار به کار می روند . بست های هبلکس دارای چهار نوع ثابت ، ال شکل و رادیکالی هستند که هر کدام نحوه ی اجرای خاص خودش را دارد اما در نهایت تمام بست ها با هدف مقاوم سازی دیوار در برابر زلزله به وسیله ی اتصال درست به یکدیگر یا اتصال دیوار هبلکس به سایر عناصر سازه ای (مثل ستون ها و تیرها)به کار می روند.

پودرآلومینیوم

پودرآلومینیوم پودری سبک ،با رنگی بین سفید متمایل به نقره ای وخاکستری است .این پودربی بو وهمچنین ماده ای واکنش پذیر واشتعال پذیر است .آلومینیوم به صورت پودر کاربردهای متعددی دارد.ازکاربردهای آن می توان به این موارد اشاره کرد:تولیددوغاب،موادمنفجره،فرایند ترمیت به منظور تولید آلیاژهای آهنی ونیز به منظور برخی کاربردهای اختصاصی جوش کاری مثلا در ریل ها ،آتش کاری(پیروتکنیک)که درتولید ترقه ،جرقه،وسایر محصولات آتش زا کاربرد دارد،تولید چسب ورنگ آلومینیومی،تولید بسیاری از اجزایی که دراتومبیل ها به کارمی روند، سوخت موشک ، ساخت رنگدانه ها و جوهر ها ، افزودنی های تولید گاز در ساخت بلوک و بتن سبک ، پودر شناسایی اثر انگشت و هم چنین برای تولید محصول های الکتریکی کاربرد زیادی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

گلوله فولادی

گلوله های فولادی ، ابزاری پر کاربرد در صنایع مختلف می باشند . همانطور که از نام این گلوله ها پیداست ، جنس این گلوله ها از فولاد می باشد . فولاد فلزی بسیار سخت و مقاوم است . این نوع گلوله ها ، سایز های مختلفی دارند . بسته به نیاز هر صنایع ،که در تولید محصولات خود به این گلوله ها نیاز دارند ، مورد استفاده قرار می گیرند . در صنایعی که در زمینه تولید انواع مواد معدنی فعالیت می کنند ، این گلوله ها ، به عنوان عامل خرد کننده مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرند .

شرکت باهوران با داشتن تجربه ی سال ها فعالیت ، در زمینه عرضه و فروش انواع مصالح ساختمانی نوین ؛ آماده ی ارائه بهترین مصالح ساختمانی از جمله بلوک سبک هبلکس ، چسب مخصوص هبلکس ، انواع بست هبلکس شامل : بست تخت ، بست ال ، بست کرکره ای و رادیکالی ، به شما همراهان گرامی می باشد . هدف اصلی مجموعه ی باهوران و مدیران مجرب آن ، عرضه ی محصولات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه می باشد .