امروزه استفاده از بلوک هبلکس، بیش از پیش رواج پیدا کرده و دربسیاری از سازه ها شاهد استفاده از بلوک هبلکس هستیم.
بلوک هبلکس دارای مزایای فوق العاده ای می باشد. به دلیل وزن پایین، ساختار منظم، سهولت در چینش، سرعت عمل بالا، عایق صوتی و حرارتی و… استفاده از بلوک گازی هبلکس، بهترین انتخاب برای ساختمان سازی است.
با پیشرفت علم و تکنولوژی، راه های سریع تر و ساده تری برای متصل کردن بلوک ها به یکدیگر ابداع شد.
اتصالات بلوک هبلکس در انواع مختلف ارائه شده اند و می توانید هر کدام از آن ها را با توجه به نوع کاربرد، انتخاب و استفاده کنید.
هریک از بست های بلوک هبلکس، کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند و می تواند تاثیر بسیاری در سرعت عمل شما داشته باشد.
در ادامه به بررسی انواع بست اتصالات بلوک خواهیم پرداخت:

بست ال هبلکس

بست ال شکل هبلکس برای اتصال بهتر دو دیوار به کارمیرود . همانطور که از اسمشان پیدا است ظاهری به شکل Lدارند .درتقاطع دیوار ها استفاده می شوند.نحوه ی اجرای این بست بدین گونه است که یک بخش بست روی یک دیوار وبخش دیگر آن روی دیوار قرار می گیرند.بخش اول مانند بست ثابت به وسیله ی پیچ ومهره به دیوار متصل می گردد.بخش دوم به دیوار میخ می شود.

جنس آن از ورق فولاد گالوانیزه ساخته شده اند که مقاوم در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی می باشند.

 

تنها تفاوت این بست ها با تسمه دوخت یا بست ساده خم شدگی 90 درجه‌ای آن از میانه است.در مابقی موارد کاملاً مشابه یکدیگر می‌‎باشند. درنتیجه این بست‌ها برای تجهیز دیوارهای بلوکی استفاده می‌شوند. اگرچه این بست ها دردیگر صنایع وحوزه ها نیز کاربرد دارند.اما عمده ی کاربرد آن در صنعت ساختمانی می‌باشد.

بست ال هبلکس

اتصالات هبلکس شامل بست تخت،بست ال،بست رادیکالی،بست کرکره ای می باشد.ازمزایای فوق العاده اتصالات هبلکس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سهولت در اجرا

استفاده کردن از انواع اتصالات هبلکس بسیار ساده بوده و بدون نیاز به نیروی متخصص می توان از آن استفاده کرد.

سرعت بالا

بست های اتصال بلوک هبلکس  این امکان را فراهم خواهند کرد تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی بلوک ها را به یکدیگر متصل کنید.

مقرون به صرفه بودن

با کمک بست های هبلکس می توان با هزینه بسیار پایین تری نسبت به سایر اتصالات، بلوک ها را به یکدیگر متصل کرد.مقرون به صرفه بودن اتصالات هبلکس یکی از شاخص ترین مزیت های بلوک هبلکس می باشد.

افزایش ایمنی سازه

همانطور که میدانید استفاده کردن از بست هبلکس، باعث افزایش مقاومت سازه شما خواهد شد. یکپارچه سازی بلوک ها، سبب تقویت مقاومت آن در برابر زلزله نیز می شود.

از بست ال جهت متصل کردن دو دیوار به یکدیگر استفاده می شود.مجموعه باهوران تامین کننده انواع اتصالات هبلکس بابهترین کیفیت و قیمت می باشد.